RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Demigods. || Gods of Olympus.

Ga naar beneden 
+4
Kit
Illwill
Amarela
Brodie-Sangster
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:47 pm

Demigods. || Gods of Olympus. Mk5t3
12 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door de kampleiders en die geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 12 halfgoden dit wel aan?

Rollen:
- Lucy Vanessa Graywell - Dochter Athena - 27O91O
- Dochter Poseidon- Amarela
- Selena Jordan - Dochter Persephone - Illwill
- Dochter Hades - Shades
-
-

- Zoon Zeus - Kit
- Damian Xifos Machon - Zoon Ares - Delahaye
- Linos Austin - Zoon Apollo - Regulus Black
-
-
-

Invullen:

Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Uiterlijk: [Mét foto!]
Innerlijk:
Goddelijke Ouder:
Goed in:
Slecht in:
Angsten:
Extra:


Citaat :
-Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG.
- Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
- Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon.
- Je mag maximaal 1 karakter.
- Jongens en meisjes gelijk a.u.b
- Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
- OOC tussen: [] {} ()
- Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
- Respecteer elkaar!
- Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
- Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
- Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!


Laatst aangepast door 27O91O op di aug 12, 2014 7:49 pm; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarela

Amarela


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:48 pm

Een dochter van I dunno who for me please c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:49 pm

Amarela schreef:
Een dochter van I dunno who for me please c:

Ik wacht zelf af tot iedereen heeft gekozen. Ben wel blij met iedereen.
Zet je er trouwens bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:50 pm

Dochter van Artemis alsjeblieft. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:51 pm

Illwill schreef:
Dochter van Artemis alsjeblieft. Smile

Wil je de regels doorlezen? Artemis is de godin van de maagden, en heeft dus geen kinderen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:53 pm

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Dochter van Artemis alsjeblieft. Smile

Wil je de regels doorlezen? Artemis is de godin van de maagden, en heeft dus geen kinderen. c:
Oh, sorry ik wou te snel zijn omdat dat mijn lievelingsgodin is. ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:53 pm

Zoon van Zeus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:56 pm

Mag ik dan een dochter van Persephone alsjeblieft?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:01 pm

Okay sorry ik ken Percy Jackson niet tot weinig dus ik ga vandaag ergens wat stukken van films en samenvattingen lezen maar het kan zijn (lees: het is zo) dat ik ga falen in dingen die Percy Jackson fans allemaal weten. En ik wil een dochter zijn van Hades (heeft Hades dochters? ik hoop het)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:11 pm

Ik pas alles aan, en bij deze een stop op meiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:17 pm

Alles is aangepast :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:19 pm

Even een vraagje, zien halfgoden er anders uit dan gewone mensen? (zoals vampiers, die zijn bleker en zo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:21 pm

Shades schreef:
Even een vraagje, zien halfgoden er anders uit dan gewone mensen? (zoals vampiers, die zijn bleker en zo)

Nee.
Meestal hebben ze adhd en/of dyslexie. Dit adhd zijn hun strijdsreflexen. In een hevige strijd hebben ze dit echt nodig. En met dyslexie kunnen ze het Grieks makkelijk lezen en Engels moeilijk.
Ook zijn hun zintuigen beter. En kunnen hun nectar en ambrozijn op. Bij normale mensen zou dit hun botten doen verbranden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:39 pm

kan ik mijn reservering opzeggen  Sad Ik heb veel gelezen maar ik snap er niets van (al die samenvattingen bedoel ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:40 pm

Ehm. Sure...zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Delahaye

Delahaye


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-08-14
Leeftijd : 26

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:25 pm

Zoon van Ares for me please ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:26 pm

Iedereen staat erbij (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:29 pm

Illwill heeft alles uitgelegd en ik snap het nu, dus doe toch maar een dochter van Hades. (als dat niet kan een zoon)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:35 pm

Prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delahaye

Delahaye


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-08-14
Leeftijd : 26

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:42 pm

Naam: Damian Xifos Machon
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Demigods. || Gods of Olympus. Damian11
Damian is met zijn 1.87, zijn redelijk gewone lichaamsbouw en vrij gespierde lichaam een imposante verschijning. Hij heeft et lichaam van een krijger en een echte zoon van Ares.
Hij heeft lang bruin haar en staalgrijze ogen. Zijn lange haar draagt hij meestal gewoon los, maar als hij actief bezig is, doet hij het meestal in een staart om zijn haar uit zijn gezicht te houden.
Innerlijk: Damian is een echte vechter en niet bang voor de strijd. Het soort strijd dat normaal is in de wereld van de halfgoden, maar ook voor een doodgewone vechtpartij is hij niet bang. Niet dat hij nou een echte ruziemaker is, maar hij is vrij opvliegend. Één in zijn ogen verkeerd woord en je gaat eraan.
Damian is een echte natuurliefhebber en brengt er graag zijn tijd in door. Het kalmeert hem om gewoon ergens op een afgelegen plek in de natuur te gaan zitten, als hij boos is of iets hem dwars zit. Hij is bereid een lange wandeling te maken om op zo'n plek te komen en tijdens het wandelen koelt hij ook af.
Als Damian aan iets bezig is, doet hij dat vol overgave. Hij is erg toegewijd aan zijn taken, maar dan neemt hij wel eens de onnodige risico's. Damian is vrij impulsief en denkt niet altijd na bij zijn acties, wat hem ook roekeloos maakt. Als hij een monster tegenkomt, gaat hij er gewoon op af, niet nadenkend of hij het monster wel aankan. Maar tijdens de strijd zijn zijn gedachten volop bezig met bedenken wat de beste manier is om zijn vijand aan te pakken. Hij is ook strategisch en ziet snel hoe dingen in elkaar steken.
Goddelijke Ouder: Ares
Goed in: Zwaardvechten, omdat hij een zoon van Ares is, is hij een zeer goede strijder.
Slecht in: Boogschieten en dingen die geduld vereisen.
Angsten: Volgt
Extra:Damian heeft een obsessie voor wapens, vooral voor zwaarden, maar alle andere 'oude' wapens zijn ook goed. Van de moderne wapens als pistolen moet hij echter niks hebben, hij vind die dingen verschrikkelijk.


Laatst aangepast door Delahaye op ma aug 11, 2014 10:21 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:44 pm

Ik pak maar gewoon een oude rol van mij terug, en claim dus de dochter van Athena ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Delahaye

Delahaye


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-08-14
Leeftijd : 26

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:48 pm

Dat had ik dus ook gedaan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:49 pm

Ik herken hem volgens mij.
Maar zou je de foto iets kleiner kunnen doen? Mijn pagina is hier aldoor helemaal uitgestrekt, en ik moet aldoor scrollen om naar de quote, edit etc te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delahaye

Delahaye


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-08-14
Leeftijd : 26

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:54 pm

Zou kunnen haha, heb hem al voor 2 RPG's gebruikt, met de nodige aanpassingen.
Maar ik zal even uitzoeken hoe dat moet. Ik verbaasde me ook al over de grootte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:55 pm

Je rol mag overigens ook een gave. Als Hermes kind sowieso dat je deuren kan openen zonder sleutel maar ook bijvoorbeeld telekinese. Als Hepheasthos kind kun je iets met vuur. Hadeskids kunnen doden -met iets wat moeite maar oké- oproepen. Zeus kinderen kunnen iets met bliksem, Poseidon kinderen kunnen iets met water en met paarden praten.
Gelieve niet ieder kind een kracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Demigods. || Gods of Olympus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Demigods. || Gods of Olympus.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Fantasie-
Ga naar: